Top Secret 5

nr05_okladka_mini

WSTĘPNIAK:

TOTAL KASHANNA

Towarzyszki i Towarzysze. Top Secret nr 5 uważam za otwarty!

Oj nazbierało, nazbierało nam się tych materiałów. Redakcja powiększa się szybko, głównie w celu zaspokojenia dyszących z pożądania autorów listów do nas, oraz w celu pisania o grach — coraz więcej, lepiej, wyżej, szybciej. Poza tym — UWAGA — zamierzamy wejść w cykl miesięczny wydawania TS, jeśli oczywiście uznacie to za stosowne. Tak czy inaczej, nie będzie to możliwe przed końcem tego roku, więc jest czas na zebranie opinii.

W tym numerze — specjalnie i okazjonalnie — większość opisów typu solution (kawa na ławę). Narzekaliście na legendy, na traktowanie gier z góry — proponujemy więc czyste żywe mięso — wszystko co wiemy, razem z klawiszami, tabelkami, skrótowymi mapkami itp. Jeśli uznacie, że w tym kierunku powinien iść TS — Aye, aye, sir.

Niestety, już słyszę racje Atarowców i czytam wyroki na siebie (MP), gdyż nie udało się dopaść tak wielu gier na małe Atari, jak zwykle. Niestety, świat idzie w kierunku szesnastobitowców również w grach, więc sami rozumiecie… Grać na pececie a grać na Spectrum to nie to samo… Wystarczy mieć 50 gier z istniejących ok. 400, by bawić się do upadłego. Poza tym skończyć grę na PC to nie jak zjeść obiad — tu potrzeba czasem miesięcy!

Komputery ośmiobitowe zostaną w końcu wyparte, lecz na razie trzymają się mocno. Nie zaprzestajemy pisania o grach na nie, po prostu rozszerzamy pole działania, może trochę zbyt mocno przeważając w tym jednym numerze.

Powracając do treści — oprócz jak zawsze wspaniałych rozwikłań, rozwiązań recept — skręcające kiszki Supery, Teczka Tajniaka, Lista Przebojów itp.

W celu usystematyzowania przepływu wiadomości typu SOS, High Score oraz prenumeraty, przygotowaliśmy specjalne kupony-pocztówki. Od dnia dzisiejszego nie przyjmujemy SOS-ów i High Score w inny sposób niż na kuponach. Można je kserować, wycinać, wydzierać i wygryzać — wedle uznania.

I w tym numerze konkurs, w którym do wygrania jest dwadzieścia joysticków Quickjoy.

Opis F-15 spadł znowu, może uda się następnym razem… Mamy za to dwa inne symulatory, rozpoczęliśmy mini-cykl opisów gier Sierry. W następnym numerze znowu duuuuużo atrakcji, a w tym mały reportaż, jak powstaje TS.

Niech się święci Piąty Top Secret!

Redakcja

GRY:

Battle Master (Amiga, Atari ST)
Thunderbirds 3 (Atari XL/XE)
Loom (Amiga, Atari ST, PC)
Falcon Mission Disk vol.2 (Amiga, Atari ST, PC)
Mózgprocesor (Spectrum, Atari XL/XE. IBM PC)
F-19 Stealth Fighter (Amiga, Atari ST, PC)
Superman (Spectrum, Atari XL/XE, Amiga, C64, Amstrad)
Maniac Mansion (Spectrum, PC, Amiga, C64)
Tracon (PC)
Rambo III (Spectrum, Atari ST, Amiga, C64, Amstrad)
Batman The Movie (Spectrum, Amiga, C64, Amstrad)
Space Quest (Amiga, Atari ST, PC, Apple)
Mean Streets (Amiga, Atari ST, PC)
Police Quest 2 (Amiga, Atari ST, PC)
Dallas Quest (Spectrum, Atari XL/XE, C64)
Populous (Amiga, Atari ST, PC)
Indiana Jones and the Last Crusade (Amiga, Atari ST, PC)
Shadow of the Beast 2 (Spectrum, Atari ST, Amiga, C64, Amstrad)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


6 + osiem =

*