Miecze Valdgira

miecze_valdgira_gameplayDaleko, w posępnym za­kątku Heldgoru stoi po­tężny zamek, którego właściciel był wielkim ma­giem. Po jego śmierci ciemność i strach ogarnęły okolicę. Legenda mówi, że aby złe moce opuściły Heldgor, trzeba znaleźć pięć magicznych mieczy ukrytych w zamku i umieścić je w pentagra­mie. Nie jest to łatwe za­danie, gdyż zamek jest wielki, a zamieszkujące go duchy starają się zabić każdego, kto wtargnie do środka.

Zadania podjął się karzeł Aldir, je­den z uczniów Valdgira. Oto co musi on zrobić:
1. Drzwi spalić zapałkami.
2. Trollowi dać dzban piwa – da skarabeusza.
3. Smoka skalnego zabić sztyletem ukrywając się za tarczą. Zabrać smo­czą łuskę.
4. Wróżbicie dać karty do tarota -da amulet.
5. Skarabeuszem otworzyć skrzy­nię – wziąć diament.
6. Najemnika przekupić diamen­tem.
7. Mur wysadzić dynamitem i deto­natorem.
8. Trumnę wampira otworzyć ło­mem (potrzebny czosnek!) – zabrać zęby.
9. Rozkopać łopatą grób i zabrać z niego czaszkę karta.
10. Chatę czarownicy otworzyć zardzewiałym kluczem, złapać pchły.
11. Zestawić dwie drabiny, by dostać się do czarnoksiężnika.
12. Czarnoksiężnik za skrzydło nie­toperza, czaszkę karta, zęby wampi­ra, pchły i łuskę smoka da złoty klucz.
13. Złotym kluczem otworzysz drzwi, za którymi leży piąty miecz.

To mniej więcej wszystko. W rato­waniu Heldgoru może jeszcze Aldirowi pomóc mapa zamku. Do dzieła!

Wykorzystaliśmy opisy i mapy nadesła­ne przez Michała Niemasa, Tomasza Żyłowskiego. A. Kłeczka.

miecze_valdgira_ocena

Opublikowano w czasopiśmie TOP SECRET 10/3 (1992)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


− osiem = 1

*